Test je zaměřen na pneumatiku Goodyear v rozměru pro vozy Škoda Octavia, Superb, Volkswagen Golf, Passat, Alfa Romeo, Ford, Opel, Toyota a jiné. Velmi očekávaná novinka UltraGrip 9 vychází ze svých předchůdců UG7 a UG8, ale přináší inovovanou směs, která prodlužuje kilometrový výkon a zlepšuje i ostatní parametry na EU štítku.
— minimalní cena — průměrná cena
Koupit na NejlevnějšíPNEU.cz »
Nejlevněji testovanou pneumatiku koupíte přes internet. Jak si správně vybrat z desítek obchodů a nespálit se? V první řadě dejte na zkušenost s daným obchodem z minulosti nebo si alespoň přečtete recenze zákazníků. Ověřte si, zda má obchod zboží skladem, v opačném případě může doručení pneumatiky trvat měsíce, nebo vám prodávající bude vnucovat jinou pneumatiku z řady jeho ležáků. Sledujte, co obchod nabízí za služby zdarma a co si musíte připlatit. Někteří prodejci si účtují navíc přes 100 Kč za dopravu každé jedné pneumatiky!
Při testování pneumatik se posuzuje různé chování za různých podmínek. Jednotlivá kritéria mají v hodnocení různou váhu určenou procenty v tabulce níže. Stupnice hodnocení je od 0.5 do 5.5 bodu, přičemž nižší hodnocení je lepší.
testované kritérium | váha kritéria | hodnocení |
---|---|---|
sucho | 15 % | 2.5 |
jizdní stabilita | 40 % | 2.8 |
ovladatelnost | 40 % | 2.3 |
brždění | 20 % | 2.5 |
mokro | 30 % | 2.2 |
brždění | 30 % | 2.4 |
aquaplaning | 20 % | 2.0 |
aquaplaning v zatáčce | 10 % | 1.5 |
ovladatelnost | 30 % | 1.9 |
jízda v kruhu | 10 % | 3.0 |
sníh | 20 % | 1.8 |
brždění ABS | 40 % | 2.0 |
rozjezd | 20 % | 1.8 |
boční vedení | 40 % | 1.6 |
led | 10 % | 2.5 |
brždění ABS | 60 % | 2.5 |
boční vedení | 40 % | 2.5 |
komfort | 5 % | 2.9 |
vnější hluk | 50 % | 2.8 |
vnitřní hluk | 50 % | 3.0 |
spotřeba paliva | 10 % | 1.5 |
opotřebení | 10 % | 2.0 |
celkové hodnocení | 100 % | 2.2 |
doporučení | doporučujeme |
V testu získala pneumatika Goodyear Ultra Grip 9 nejlepší hodnocení ve spotřebě paliva. Pneumatika je také velmi dobrá na sněhu i na suché a mokré vozovce. Pneumatiku Ultra Grip 9 doporučujeme.